Zwroty, wymiany i reklamacje
30 dni na zwrot | 365 dni na wymianę soczewek kontaktowych | 2-letnia gwarancja

Zamówienia złożone w sklepie optika.pl są objęte pełną ochroną w zakresie zwrotów i reklamacji. Jeżeli otrzymane przez Ciebie produkty będą wadliwe, przysługuje Ci prawo do ich reklamacji. W przypadku zmiany Twojej wady wzroku możesz wymienić zamówione soczewki na odpowiadające Twojej aktualnej wadzie. Ponadto, przez 30 dni od otrzymania zamówienia możesz zwrócić kupione produkty bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, otrzymując zwrot poniesionych kosztów. Dzięki temu masz pewność, że kupując u nas niczym nie ryzykujesz i zawsze otrzymasz produkt spełniający Twoje oczekiwania.

 

 

ZWROTY

Dokonując zakupów w naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zamówionych przez siebie produktów bez podania przyczyny. Zwrotowi nie podlegają: soczewki kontaktowe po otwarciu opakowania.

Jak skorzystać z darmowego zwrotu?

  1. Skontaktuj się z nami pisząc na: sklep@optika.pl lub zadzwoń na nr +48 730 101 630

  2. Możesz również skorzystać z szybkich zwrotów. Dokładna instrukcja na stronie www.szybkiezwroty.pl

  3. Towar należy odesłać w stanie nieobniżającym jego wartości handlowej, co oznacza, że opakowanie z soczewkami nie może być otwarte.

Więcej szczegółów dotyczących zwrotów znajdziesz w regulaminie sklepu. Tutaj możesz pobrać formularz zwrotu.

 

WYMIANA

Pomyliłeś się, parametry zamówionych soczewek są złe ? Nie martw się! Masz 30 dni na ewentualną wymianę na soczewki o prawidłowych mocach !
Kupując produkty w optika.pl masz możliwość wymiany swoich soczewek kontaktowych na inne !

Warunki, które należy spełnić, aby skorzystać z bezpłatnej wymiany soczewek:

  1. Soczewki powinny być w opakowaniu gwarantującym bezpieczny transport przesyłki.

  2. Towar nie był używany, rozpakowany a jego opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń (nie zmieniła się jego wartość handlowa).

  3. Soczewki muszą być zakupione w naszym sklepie ( Wszystkie nasze produkty typu soczewki kontaktowe to pochodzą bezpośrednio od producentów i jako takie posiadają unikalny nr LOT umożliwiający weryfikację źródła pochodzenia oraz trasę dystrybucji)

  4. Niezbędne jest odesłanie paragonu lub faktury za zakupiony towar.

Jak to wygląda:

  1. Zamówiłeś soczewki o błędnych parametrach.

  2. Skontaktuj się z nami pisząc na: sklep@optika.pl lub zadzwoń na nr +48 730 101 630

  3. Możesz skorzystać z szybkich zwrotów. Dokładna instrukcja na stronie www.szybkiezwroty.pl

 

 

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymany przez Ciebie produkt jest wadliwy możesz go zareklamować. Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancji.

Jak złożyć reklamację wadliwych soczewek i okularów?

  1. Skontaktuj się z nami pisząc na: sklep@optika.pl lub zadzwoń na nr +48 730 101 630

  2. Odeślij wadliwe produkty wraz z zamieszczonym poniżej formularzem reklamacji.

  3. W celu rozpatrzenia reklamacji produkty odsyłane są do producenta.

  4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 30 dni.

  5. Reklamowane soczewki muszą być przesłane w blistrze lub pojemniczku z płynem do soczewek, aby nie uległy wysuszeniu.

  6. Reklamowane okulary nie mogą posiadać uszkodzeń mechanicznych.

  7. Dokonywanie samodzielnej wymiany soczewek w okularach korekcyjnych unieważnia prawo do reklamacji.

  8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wymieniona zostanie taka ilość soczewek jaka została do nas przesłana.

  9. Producent może zażądać potwierdzenia na piśmie od lekarza, że powinieneś nosić konkretny rodzaj soczewek.

  10. W przypadku zgłoszenia problemów zdrowotnych, producent może zażądać dokumentacji medycznej.

Więcej szczegółów dotyczących reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu. Tutaj możesz pobrać formularz reklamacji soczewek

 

Ładowanie....